سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نگاهی به زندگی

مطلب زیر را از وب لاگ آقای مهندس برداشتم چون جالب بود و افتخارات ایرانی را معرفی کرده بود شما هم بخوانید . امید که حقوق نوشتاری وی خدشه دار نشده باشد

دکتر امید مدنی

   مدیر بخش تحقیقات یاهو،دارای مدرک Phd از دانشگاه واشینگتون و دارای سابقه همکاری با دانشگاه آلبرتا می باشد. فعالیت های ایشان متمرکز بر تحقیقات بر رمی هوش مصنوعی می باشد و تحقیقات اخیر وی در زمینه تئوری سیستم های کامپیوتری است  

 

دکتر امید کردستانی

مدیر خستگی ناپذیر بخش فروش و بازاریابی بین المللی گوگل.وی دارای تجربه سالها حضور در عرصه فعالیت بین المللی است.با کمک ایده های وی فروش سالیانه نت اسکیپ در عرض 18 ماه از 88 میلیون دلار به 200 میلیون دلار رسید.وی دارای مدرک دکترای MBA از دانشگاه اسنفورد و مهندسی الکترونیک از دانشگاه سان خوزه است.

 

پیر امیدیار

یکی از ثروتمندترین ایرانی های ساکن آمریکا با سرمایه ای بالغ بر 4.2 میلیون دلار،طراح اهداف سایت مشهور حراج eBay.نام وی در بین 100 مرد ثروتمند جهان می درخشد .


 




موضوع مطلب :


سه شنبه 83 دی 8 :: 4:8 عصر ::  نویسنده : مسعود بصیری    

هشدار محرمانه بوش به وسیله برلوسکونی، برای ایران


یک منبع آگاه در حزب سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر ایتالیا گفت: جورج بوش، رئیس جمهوری آمریکا از برلوسکونی خواسته است در پیامی آشکار، به آگاهی دولت ایران برساند، واشنگتن هرگز به این کشور اجازه نخواهد داد ظرف چند ماه یا چند سال آینده به آنچه که تسلیحات هسته‌ای نامید، دست یابد.

انتقاد شدید نیروی انتظامی از وادادگی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر
   
معاون مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی، با انتقاد شدید از عملکرد دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از رخدادهایی که مانع اصلی در دستیابی جمهوری اسلامی ایران به اهداف مطلوب مبارزه با مواد مخدر در کشور شده است ناتوانی و عملکرد ضعیف ستاد مبارزه با مواد مخدر و خصوصا دبیرخانه این ستاد است.
بانتقاد شدید نیروی انتظامی از وادادگی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر
   

طارق عزیز: علیه صدام، شهادت نمى‌دهم
«طارق عزیز» با رد تمام اتهامات وارده مبنى بر دست داشتن وى در اعدام ده‌ها عراقى در سال ???? اعلام کرد: من هیچ مسئولیت و نقشى در قتل‌عام‌هاى سال ???? و نیز سال ???? نداشتم. وى همچنین دادن شهادت علیه صدام در دادگاه را تکذیب کرد.


خبرنگاران آمریکایی: نشانه‌هایی از مذاکرات پنهانی ایران و آمریکا به چشم می‌خورد
ریچارد بوچر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در تازه‌ترین اظهارات خود راجع به ایران، اعلام کرد که در مذاکرات مستقیم خود با ایران، همان نتیجه‌‌ای را دیده‌ایم که در مذاکرات اروپا با ایران به دست آمده است.

دستور رئیس قوه قضاییه برای لغو تسهیلات ویژه شهرام جزایری
ماه گذشته، ریاست قوه قضاییه طی گزارشی، از ارائه تسهیلات ویژه به شهرام جزایری که شامل مرخصی‌های گسترده (تعداد مرخصی و زمان آن) و امکانات رفاهی قابل توجه در داخل زندان بوده، مطلع می‌شود.


ایران، آزمایشگاه بازرسی‌های نامحدود شده است
در تاریخ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تنها جمهوری اسلامی بوده است که با پذیرش بازرسی‌های ویژه و نامحدود بازرسان، به آژانس اجازه داده است تا شیوه‌های جدید خود را برای به دست آوردن اطلاعاتی که تاکنون هیچ‌یک از کشورهای جهان اجازه استفاده از آنان را نداده‌اند، در خاک ایران به کار برد.

احتمال خروج سرمایه‌های ایـرانیـان از دبی قوت گرفت
سرمایه ایرانیان درسال‌های گذشته 45 درصد از نرخ تشکیل سرمایه ثابت در دوبی را تشکیل داده است

دستور شلیک به هر شیء پرنده ناشناس در آسمان ایران
 ما در بعد هوایی نه تنها برای حفظ مراکز هسته ای بلکه برای همه مراکز حساس و استراتژیک دیگر نیز برنامه ریزی کرده ایم و مأموریت ها و نوع وظایف کاملاً مشخص است.

سقوط یک دانشجو بر اثر سهل‌انگاری




موضوع مطلب :


یکشنبه 83 دی 6 :: 3:4 عصر ::  نویسنده : مسعود بصیری    

«کیهان» هم صبح از خواب بیدار خواهد شد

«کیهان»، قدیمی‌ترین روزنامه عصر کشور، به جرگه روزنامه‌های صبح خواهد پیوست.




موضوع مطلب :


شنبه 83 دی 5 :: 1:38 عصر ::  نویسنده : مسعود بصیری    

  جدیدترین متد کلاهبرداری با استفاده از روزنامه و فوتبال

این کلاهبردار پیشرفته، چندی پیش با چاپ آگهی در یک روزنامه پرتیراژ، از جوانان خواسته بود با پیش‌بینی یکی از مسابقات فوتبال، صاحب جوایز گرانقیمتی نظیر دوربین فیلمبرداری شوند.

 

  نقش مشکوک یکی از مدیران وزارت صنایع در فروش سرمایه‌‌های ایران

سرانجام پس از مذاکرات فشرده وزارت اقتصاد، سهام ایران به قیمت حداکثر هر سهم 24 یورو به فروش رفته است. این در حالی است که اگر به پیشنهاد فرد مذکور عمل می‌شد، ایران متحمل زیانی بالغ بر پنجاه میلیون یورو (60 میلیارد تومان) می‌شد.

افزایش 3000 درصدی دختران دانشجوی معتاد


 




موضوع مطلب :


شنبه 83 دی 5 :: 1:35 عصر ::  نویسنده : مسعود بصیری    
<   1   2   3   4   5   
درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 207990