• وبلاگ : نگاهي به زندگي
  • يادداشت : پيامبر جديد
  • نظرات : 4 خصوصي ، 48 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      
     

    سلام !

    از دست نوشته زيباي تان استفاده بردم .موفق باشيد.

    به نام خدا و با سلام:اقا مسعود...اولا ممنون از اينكه نوشته هاي مرا با دقت مي خواني...انتقادت را مي پذيرم چون خودم هم به خودم انتقاد اينگونه دارم...اما قبول كن كه بايد احساس اكنونم اين اجازه را بدهد...در مورد آن موضوعي كه نگفتي من منتظر ايميلي از تو مي مانم...دوست دارم آن را بشنوم(كامنت شماره 3)...درباره نوشته امروزت هم واقعا نمي دانم چه بايد بگويم؟...فكر مي كنم ودر چند روزآينده درباره اين مطلب حتما اينجا مي نويسم..اميدوارم هميشه در زندگي موفق باشي...باز هم ممنون

    با سلام.

    طي درج مطلبي از شما با نام " "مستقيم بيست هزار تومن”ا نجمن حمايت از حقوق نسوان كه دقايقي پيش به مديريت خودم " سنگ صبور" تاسيس يافت اقدام به درج اعلاميه اي نمودكه مفاد آن به استحضار مبارك مي رسد:

    اولاً تا شما باشيد ديگر با خانمتان كل كل نكنيد.

    ثانياً لازم است به اطلاع برسانيم آن خانمي كه شما اينگونه از وي نوشته بوديد و اذهان عموم را نسبت به وي مخدوش كرده ايد مسافري بيش نبوده و در گمان اينكه شما مسافر كش هستيد سوار ماشين شما شده. فلذا آن مبلغ سي هزار ريال را هم بابت جريمه شما به خاطر ارتكاب جرائمي نظير 1) عدم شفاف سازي شما مبني بر نبودن مسافر كش و 2) برخورد نا مطبوع و ايجاد اغتشاش, برداشته كه دستش هم درد نكند. ديگر هم حرفي نباشد.

    ثالثاً چه خبر است انقدر شلوغش كرده ايد؟؟؟؟؟؟ كانهُ مشكل نديده ها. شما به اين پيشامد هاي پيش پا افتاده هر روزي مي گوئيد مشكل؟ و تازه توقع داريد ديگران هم برايتان عر و تيز راه بيندازند؟ انجمن مذكور از همين جا به شما اعلام مي كند به جاي اين جزع فزع كردنها برويد قوي شويد اگر عزم زندگي داريد.

    رابعاً هم ندارد.

    لازم به ذكر است كه انجمن مذكور تا اطلاع ثانوي و تا درج مطالبي از اين دست تعطيل مي باشد. اصرار هم نكنيد.

    اين بود مشت محكمي بر دهان جامعه مرد سالاران و حاميانشان.

     <      1   2   3   4